Klachtenregeling
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar praktijk@jolandavanniftrik.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heb je vragen over één van de producten? Neem gerust contact op. We bespreken graag de mogelijkheden met je.
Wil je graag een advies? Maak dan gebruik van de mogelijkheid van online advies op maat.
Wil je een uitgebreider advies? Het is nu ook mogelijk om een telefonische meetafspraak te plannen.
Ik help je graag verder om gezond en vitaal te worden en te blijven!
Ik stel mijn cliënten centraal en ben erop gebrand de oorzaak van hun klachten te achterhalen. Met ruim 30 jaar ervaring en grote vakkennis heb ik al veel mensen met zeer uiteenlopende fysieke en emotionele aandoeningen verder kunnen helpen.